Już 25 listopada 2021 roku o godz. 10:00 zapraszamy na bezpłatny webinar dedykowany przedstawicielom gmin nt. “Audyt cyberbezpieczeństwa dla JST. Koszty audytu, zakres, jak spełnić wymóg programu Cyfrowa Gmina?”. Webinar poprowadzą audytorzy z Krajowego Instytutu Cyberbezpieczeństwa oraz eksperci z zakresu usług chmurowych 2ClickPortal i Arcus S.A.
W trakcie webinaru przedstawimy, jak można zrealizować obowiązek wynikający z wytycznych programu Cyfrowa Gmina w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz rozwiązań chmurowych.
Webinar odbędzie się 25 listopada 2021 roku o godz. 10:00. Czas trwania ok. 1-1,5 godziny.
Agenda spotkania:
Powitanie uczestników i przedstawienie agendy spotkania
Dlaczego audyt cyberbezpieczeństwa jest obligatoryjny?
Co zawiera się w audycie bezpieczeństwa?
Co gminy mogą zrobić już przed audytem?
Czy gminy słusznie obawiają się audytu bezpieczeństwa?
Rozwiązania i narzędzia wspierające cyfryzację gmin obejmujące portal gminy zintegrowany z portalami jednostek podległych, dostarczane w ramach multiportalowej usługi chmurowej.
Rozwiązania chmurowe do digitalizacji dokumentów i OCR zintegrowane z usługą chmurową portalu i BIP.
Pytania od uczestników Webinaru
Aby wziąć udział w szkoleniu, należy zarejestrować się pod poniższym linkiem. Liczba miejsc ograniczona.
Link do rejestracji: LINK DO ZAPISÓW – KLIKNIJ TUTAJ
Najnowsze komentarze