Doradztwo IT i asysta techniczna

  • Home
  • Doradztwo IT i asysta techniczna
Doradztwo IT i asysta techniczna

Doradztwo IT w Krajowym Instytucie Cyberbezpieczeństwa to szeroki wachlarz usług, począwszy od analizy biznesowej i systemowej, pomocy przy wyborze systemów IT czy firmy wdrożeniowej, kończąc na doradztwie przy kierunkach rozwoju czy asyście technicznej przy wdrożeniu nowego systemu. Klient może skorzystać z obydwu usług jednocześnie, czyli doradztwa przy wyborze systemu i jego wdrożeniu, jak również zdecydować się wyłącznie na jedną z usług.

Na czym polega asysta techniczna?

Pomoc techniczna specjalistów KICB przy wdrożeniach umożliwia reakcję na niechciane incydenty w newralgicznych momentach funkcjonowania firmy. To usługa, która idealnie sprawdza się w sytuacji wdrażania nowego systemu, oprogramowania w firmie. Często okazuje się bowiem, że zespół pracowników nie posiada wystarczających kompetencji do realizacji tego zadania – w takiej sytuacji nasi specjaliści służą niezbędną wiedzą do skutecznej implementacji nowego systemu. Służymy pomocą zarówno na poziomie konfiguracji, jak i uzgadniania poszczególnych elementów projektu.

Doradztwo i asysta techniczna w praktyce – case study na przykładzie dużej sieci handlowej

Ogólnopolska sieć sklepów spożywczych w związku z dynamicznym rozwojem została zmuszona do zmiany programu do obsługi magazynu Mnogość ofert na rynku była tak duża, iż managerowie sieci nie byli w stanie samodzielnie podjąć decyzji i poprosili naszych specjalistów o pomoc w wyborze najlepszego oprogramowania oraz jego dostawcy.

Współpraca rozpoczęła się od analizy potrzeb Klienta, specyficznej kompletacji towarów oraz przygotowania środowiska. W kolejnym kroku przystąpiliśmy do analizy i wyboru kilku, najlepszych oferentów i testów oprogramowania w warunkach funkcjonowania firmy. To właśnie w fazie testów odkryliśmy pewne braki w programie – na tym etapie oferenci musieli odnieść się do zaistniałych problemów i wskazać swoje możliwości w celu dostosowania systemu do potrzeb klienta. Specjaliści KICB przygotowali listę niezbędnych zmian wraz z sugerowanym harmonogramem prac programistycznych i ich wyceną

Na tym etapie został wyłoniony program, Kolejnym krokiem była pomoc w wyborze dostawcy oprogramowania spośród licznych ofert na rynku. Wybór padł na dostawcę, który zagwarantował najlepsze warunki oraz najkrótszy czas dostosowania systemu do potrzeb Klienta.

Doradztwo KICB obejmowało również analizę umowy z dostawcą oraz asystę na każdym etapie wdrożenia. Mowa m.in. o pilnowaniu ustalonych terminów, podziale pracy pomiędzy lokalnych administratorów, a firmą wdrożeniową oraz rozliczaniu etapów wykonanych prac. Nas zespół czuwał również nad migracją danych i weryfikacją kompletności danych, stanów magazynowych. Finalnym etapem współpracy był nadzór nad uruchomieniem systemu oraz udział w szkoleniach personelu z obsługi nowego oprogramowania.

Related Posts

Doradztwo i pomoc w przetargach związanych z IT

Doradztwo i pomoc w przetargach związanych z IT Twoja firma potrzebuje wsparcia w zakresie przygotowania

Read More

Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa

Szkolenia z bezpieczeństwa informatycznego dla pracowników nietechnicznych.

Read More

Testy penetracyjne

Atakowanie infrastruktury, zasobów, aplikacji oraz systemów klienta za jego zgodą. Weryfikacja jego słabych stron.

Read More