Doradztwo IT w Krajowym Instytucie Cyberbezpieczeństwa to szeroki wachlarz usług, począwszy od analizy biznesowej i systemowej, pomocy przy wyborze systemów IT czy firmy wdrożeniowej, kończąc na doradztwie przy kierunkach rozwoju czy asyście technicznej przy wdrożeniu nowego systemu. Klient może skorzystać z obydwu usług jednocześnie, czyli doradztwa przy wyborze systemu i jego wdrożeniu, jak również zdecydować się wyłącznie na jedną z usług.
Pomoc techniczna specjalistów KICB przy wdrożeniach umożliwia reakcję na niechciane incydenty w newralgicznych momentach funkcjonowania firmy. To usługa, która idealnie sprawdza się w sytuacji wdrażania nowego systemu, oprogramowania w firmie. Często okazuje się bowiem, że zespół pracowników nie posiada wystarczających kompetencji do realizacji tego zadania – w takiej sytuacji nasi specjaliści służą niezbędną wiedzą do skutecznej implementacji nowego systemu. Służymy pomocą zarówno na poziomie konfiguracji, jak i uzgadniania poszczególnych elementów projektu.
Ogólnopolska sieć sklepów spożywczych w związku z dynamicznym rozwojem została zmuszona do zmiany programu do obsługi magazynu Mnogość ofert na rynku była tak duża, iż managerowie sieci nie byli w stanie samodzielnie podjąć decyzji i poprosili naszych specjalistów o pomoc w wyborze najlepszego oprogramowania oraz jego dostawcy.
Współpraca rozpoczęła się od analizy potrzeb Klienta, specyficznej kompletacji towarów oraz przygotowania środowiska. W kolejnym kroku przystąpiliśmy do analizy i wyboru kilku, najlepszych oferentów i testów oprogramowania w warunkach funkcjonowania firmy. To właśnie w fazie testów odkryliśmy pewne braki w programie – na tym etapie oferenci musieli odnieść się do zaistniałych problemów i wskazać swoje możliwości w celu dostosowania systemu do potrzeb klienta. Specjaliści KICB przygotowali listę niezbędnych zmian wraz z sugerowanym harmonogramem prac programistycznych i ich wyceną
Na tym etapie został wyłoniony program, Kolejnym krokiem była pomoc w wyborze dostawcy oprogramowania spośród licznych ofert na rynku. Wybór padł na dostawcę, który zagwarantował najlepsze warunki oraz najkrótszy czas dostosowania systemu do potrzeb Klienta.
Doradztwo KICB obejmowało również analizę umowy z dostawcą oraz asystę na każdym etapie wdrożenia. Mowa m.in. o pilnowaniu ustalonych terminów, podziale pracy pomiędzy lokalnych administratorów, a firmą wdrożeniową oraz rozliczaniu etapów wykonanych prac. Nas zespół czuwał również nad migracją danych i weryfikacją kompletności danych, stanów magazynowych. Finalnym etapem współpracy był nadzór nad uruchomieniem systemu oraz udział w szkoleniach personelu z obsługi nowego oprogramowania.
Zobacz także:
Odszyfrowywanie danych – czytaj więcej
Obsługa incydentów cyberbezpieczeństwa – czytaj więcej
Polityka backupu – czytaj więcej
Audyt Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji – czytaj więcej
Testy phishingowe – socjotechniczne- czytaj więcej
Kompleksowe uporządkowanie dokumentacji topologii sieci. Stworzenie przejrzystego systemu i procedur.
czytaj więcejAktywni odbiorcy szkolenia zapamiętują nawet 7x więcej, niż osoba samodzielnie czytająca tą samą treść.
czytaj więcejAtakowanie infrastruktury, zasobów, aplikacji oraz systemów klienta za jego zgodą. Weryfikacja jego słabych stron.
czytaj więcejJednym z obowiązków operatorów usług kluczowych jest wykonywanie audytu bezpieczeństwa w częstotliwości nie rzadszej niż
czytaj więcejWieloletnie doświadczenie naszych specjalistów w obsłudze zamówień publicznych pozwala nam oferować Państwu kompleksową pomoc w
czytaj więcejJesteś ofiarą ataku? Pomożemy odszyfrować dane i odzyskać zasoby stracone w wyniku ataku.
czytaj więcej